آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویتهای ایوینک بوده است و ایوینک در این راستا میکوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است
در صورتی که کالای تحویلی مغایر با کالای سفارش داده شده بوده و بسته بندی کالا باز نشده باشد شما میتوانید با هماهنگی بخش پشتیبانی نسبت به باز پس فرستادن کالا اقدام کرده و وجه پرداختی خود را باز پس بگیرید.
در مواردی که کاربر از خرید خود پشیمان گردد نیز امکان باز پس گیری کالا با در نظر گرفتن هزینه ارسال و دریافت کالا وجود دارد پس از این لحاظ نگرانی نداشته باشید.